Wersje językowe
Regulamin

101lights.pl sklep internetowy, działający pod adresem https://101lights.pl prowadzony jest przez 101lights Sławomir Matusiewicz ul. Bociania 5, 86-200 Chełmno NIP 851-100-70-13 REGON 005431621.

Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

  1. Sposoby składania zamówień

Sklep internetowy https://101lights.pl/ prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
Zamówienia są składane oraz przyjmowane przez:

  1. Produkty oferowane do sprzedaży posiadają: zdjęcie/zdjęcia, indywidualną nazwę towaru, opis cech użytkowych, skład produktu, nazwę producenta, cenę w PLN lub Euro wraz z podatkiem VAT,
  2. Sprzedaż przez stronę internetową następuje po zalogowaniu się do panelu Klienta. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w momencie przesłania na adres poczty elektronicznej potwierdzenia przez konsultanta. Jeżeli Klient nie otrzyma potwierdzenia oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Składanie zamówienia poprzez stronę internetową jest najbezpieczniejszą formą kontroli zamówienia.
  3. Po otrzymaniu przez konsultanta zamówienia na podany przez Klienta adres e-mailowy wysłane zostanie potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi zamówienia.
  4. Zamówienie składane poprzez e-mail zostaje przyjęte do realizacji w momencie przekazania przez konsultanta unikatowego numeru zamówienia oraz akceptacji przez Klienta regulaminu w formie pisemnej lub przesyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej wskazany przez konsultanta. Każde zamówienie po potwierdzeniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia jest przyjmowane do realizacji. Jeżeli Klient pomimo złożenia zamówienia nie otrzymał takiego potwierdzenia i numeru jest zobowiązany do kontaktu z konsultantem poprzez e-mail lub telefonicznie.
  5. Jeżeli Klient składa zamówienie innym sposobem niż strona internetowa, zobowiązany jest do podania danych teleadresowych: imię, nazwisko, adres dostawy, telefon i adres e-mail, które są niezbędnym warunkiem przyjęcia zamówienia.
  6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
  7. Wszystkie dane osobowe są chronione i wykorzystywane zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. i polityką prywatności

 

  1. Realizacja zamówień

 

  1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a firmą 101lights Sławomir Matusiewicz następuje po zaakceptowaniu i nadaniu unikatowego numeru zamówienia przez pracowników sklepu https://101lights.pl/. Zamówienie przyjmuje wtedy status "Potwierdzone".
  2. W przypadku braku jakichkolwiek towarów zamówionych przez Klienta w magazynie Klient jest informowany przez konsultantów telefonicznie lub e-mailem o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia w założonym terminie. Klient podejmuje wówczas decyzję o dalszej realizacji zamówienia (wydłużenie się czasu realizacji lub realizacji zamówienia w częściach), bądź rezygnacji z niego.
  3. Zamówiony przez Klienta towar zostanie wydany niezwłocznie, najczęściej do 2 dni, nie później jednak niż 7 dni od zawarcia umowy, chyba że w umowie ustalony zostanie inny termin.
  4. W przypadku zamówień produktów "specjalnych wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości zamówienia. Za produkty "specjalne" uznawane są produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta. O fakcie wybrania przez Klienta produktu "specjalnego", Klient jest informowany przez naszych konsultantów telefonicznie lub e-mailem. 
  5. W celu przyśpieszenia realizacji zamówień, poszczególne produkty zawarte w ofercie sklepu internetowego https://101lights.pl/oznaczone są statusami uzależnionymi od stanu magazynowego danego produktu:

na wyczerpaniu - produkt w ilości > 0;

średnia ilość - produkt w ilości > 10;

duża ilość - produkt w ilości > 20;

dostępny na zamówienie;

brak informacji;

 

  1. Jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne w magazynie głównym, wysyłka następuje w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia i od chwili potwierdzenia wpłaty na konto firmowe, jeżeli forma płatności wybrana przez Klienta jest inna niż "Za pobraniem". Jeżeli dostępność produktów na magazynie jest niewystarczająca do zrealizowania zamówienia termin realizacji zamówienia wydłuża się do czasu dostawy zamówionych towarów u dostawców o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.
  2. Oznaczenie produktu jako dostępnego oznacza, iż dany towar znajduje się w magazynie głównym.
  3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  4. Po skompletowaniu wszystkich towarów z zamówienia Klienta (bądź ich części po skonsultowaniu się z Klientem) jest realizowana ich wysyłka. Nadanie przesyłki jest równoznaczne ze zrealizowaniem zamówienia - status zamówienia zmienia się na "Zrealizowane". Fakt nadania przesyłki jest potwierdzany e-mailem (zawierającym dane przesyłki, koszty pobrania wraz z numerem listu przewozowego) i telefonicznie.
  5. Klient dokonując zakupu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy oraz w celu przesyłania informacji o promocjach i nowościach w 101lights.pl / woplocie.pl. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.
  6. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

 

  • Wysyłka
  1. Wysyłka realizowana jest głównie poprzez firmę kurierską DHL oraz paczkomaty InPost.
  2. Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest na terenie Polski i poza nią.
  3. Klient może wybrać formę płatności: przelew zwykły, płatność elektroniczna, kartą płatniczą lub za pobraniem.
  4. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – zamówienie zostaje zrealizowane od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
  5. Sklep 101lights.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
  6. W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na 101lights.pl należy kontaktować się ze sprzedawcą. Telefon do kontaktu: 690 307 640 w godzinach poniedziałek-piątek 8-18.

 

  1. Płatności i ceny
  2. Ceny podawane są w PLN lub Euro i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  3. Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny na innych platformach internetowych lub w sklepach stacjonarnych mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.
  4. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia z powodów związanych z błędem pisarskim przy określeniu cen towaru oraz opisu technicznego na stronie 101lights.pl
  5. Koszty przesyłki są widoczne w panelu podczas składania zamówienia, do wyboru przez Klienta. Klient może na tym etapie zrezygnować z zakupu w przypadku braku akceptacji odnośnie wysokości kosztów dostawy.
  6. Podczas składania zamówienia Klient wybiera jedną z form płatności:

Płatności Shoper - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Za pobraniem - zamówiony towar jest wysyłany paczką, a zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera lub przedstawiciela innej firmy świadczącej usługi pocztowe w momencie odbioru towaru.

Karta kredytowa/płatnicza VISA, MASTERCARD, VISA ELECTRON, MASTERCARD ELECTRONIC, MAESTRO lub przelew za pomocą systemu PAYU Karta kredytowa/płatnicza lub przelew za pomocą systemu PayPal

Dane do przelewu:

 płatność w PLN
 nr konta: 93 1140 2004 0000 3902 6717 5630
 dane do konta:
 Bociania 5
 86-200 Chełmno
 Kujawsko-Pomorskie
 Polska

płatność w Euro

nr konta PL 11 1140 2004 0000 3112 0685 8445

SWIFT BREXPLPWMBK

Do każdej przesyłki jest dołączany paragon zawierający informację na temat cen produktów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

  1. Wymiana towaru

 

  1. Klient może zgłosić chęć wymiany towaru w przypadku otrzymania przesyłki niezgodnej z zamówieniem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  2. Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z konsultantem w Sklepie https://101lights.pl/w celu ustalenia rozbieżności w zamówieniu. Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury, a także wypełnionym Formularzem wymiany Towar powinien być przesłany na adres Sklepu:

101lights Sławomir Matusiewicz
ul. Bociania 5
86-200 Chełmno
Kujawsko-Pomorskie
Polska

  1. Sklep pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do wymiany.
  2. Koszt wysyłki zwracany jest na konto bankowe klienta i stanowi równowartość najtańszej opcji wysyłki w sklepie 101lights.pl. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na koszt Sklepu.
  3. Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, Klient nie ponosi dodatkowych kosztów w przypadku dokonania przelewu wynoszącego różnicę w cenie produktów.

 

  1. Zwrot towaru
  2. Klient może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia przez Klienta odmowy sprzedaży uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
    Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  4. Klient zobowiązuje się zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży wraz z wypełnionym Formularzem zwrotu.
  5. Towar powinien być przesłany na adres Sklepu:

101lights Sławomir Matusiewicz
ul. Bociania 5
86-200 Chełmno
Kujawsko-Pomorskie
Polska

  1. Sklep nie przyjmuje zwrotu lub wymiany towaru w przypadku stwierdzenia śladów używania, uszkodzenia, zabrudzenia, niekompletności przesyłki.
  2. Sklep nie przyjmuje zwrotu paczek za pobraniem.
  3. Zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej lub zgłoszenia rezygnacji z zamówienia przez Klienta.

 

  • Reklamacje

 

  1. Towary dostępne w Sklepie są oryginale i posiadają gwarancję jakości producenta. Sprzedawca dostarcza Klientowi produkty bez wad. Na wszystkie zakupione artykuły nasz sklep udziela 24 miesięcznej gwarancji.
  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze niezgodności towaru z umową.
  3. Podstawą rozparzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta jest potwierdzenie dokonania zakupu towaru w Sklepie.
  4. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z prawa do reklamacji jest zawiadomienie przez Klienta o wadzie w terminie 2 lat od wydania Klientowi towaru.
  5. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie formularza reklamacyjnegoi dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury.
  6. Odesłany wadliwy towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem.
  7. Koszt przesłania towaru do naszej siedziby ponosi Klient, o ile reklamacja będzie nieuzasadniona.
  8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru zwraca Sklep.
  9. Reklamowany Towar należy przesłać na adres:101lights Sławomir Matusiewicz86-200 Chełmno, ul Bociania 5.
  10. W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji Klient ma prawo do wyboru dwóch sposobów reklamowania niezgodności zakupionego towaru z umową:
    - możliwość reklamowania towaru u sprzedawcy;
    - skorzystania z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta.
  11. W przypadku stwierdzenia wady i złożenia wniosku reklamacyjnego z tytułu rękojmi konsument będzie mógł skorzystać z: naprawy rzeczy, wymiany rzeczy na wolną bez wad, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy (art. 560–561 kc).
  12. Towar odsyłany do sklepu https://101lights.pl/w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania. Towar niewyczyszczony będzie odesłany do klienta na jego koszt.
  13. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
  14. Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
  15. Klient ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Możliwość zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży;
  • Możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia powstałego pomiędzy Klientem a sprzedawcą powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • Więcej informacji dotyczących możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasad dostępu do tych procedur uzyskać można w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba, że  zgodził się na  innymi sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl